Bloggande

Nej då jag har inte dött, inte heller har jag inget att skriva om, faktum är att jag har väldigt mycket att skriva om just nu. Jag skulle till exempel kunna skriva om:
-Att jag har fått tre nya små systrar Kadi, Nyawa och Marina som jag, Hanna och Emma fick döpa förra Söndagen.
-Eller att jag nu har flyttat till vår nya fina ljusa lägenhet och att jag är super besviken på sigtunahem.
-Eller att de nog har hitta felet till varför jag sväller upp så mycket under graviditeten (underfunktion i min sköldkörtell)
-Att jag trolivgtvis måste operera mina händer för att få behålla min kännsel i dom (lätt operation bara lokalbedövning men jag får inte använda dom på tre hel veckor efter operationen)
-Att min svärmor har varit jätte gullig och hjälp oss under hela flytten.
-Att jag har varit på Hjalle med vårdcentralen efter att jag har skrivit loggbok på hur mycket feber han igentligen har (minst två dagar i veckan). På vårdcentralen gjorde de prover och såg att han hade streptockoker i näsan å nu får han penicillin.
-Eller bara att jag njuter av livet som maka, mamma och av våren.
Men ne det hinner jag inte nu, så här kommer en bilduppdatering istället;)








Kommentarer
Postat av: Idaa

Lina, din lilla tjockis!!!

Jag saknar dej!! =)

Tusentals kramar*

2010-05-11 @ 20:17:31
URL: http://brownida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0