Värme

Oj ja nu känns det att man är gravid. Min graviditet är allt annat än en vanlig graviditet tex har jag hittills gått upp mer än 35kilo! Å nu börjar det kännas att det är varmt, varmt, varmt och åter varmt. Men som tur är så är vi nära havet. När hettan börjar bli olidlig så drar vi ner till stranden och sen sitter jag vid strandkanten tills den värsta värmen har lagt sig. Men även mina stackars hälar börjar ta stryk, kanske är det en blanding mellan mycket vätska och min tyngd, men när jag börjar promenera så trycks vätska ut i mina hälar som nu är fylla med vattenblåsor. Ne nu vill jag snart föda! (men får nog vänat 6 veckor till)










Nu undrar ni säkert, men hur? Vart har magen tagit vägen?
Jo ett av de härligaste gravidtipsen som jag har fått hittills, gräv ett hål och lägg magen i den.
Super skönt för en stund så känns det nästan inte av alls att man är gravid;).







Kommentarer
Postat av: Annica Lenngren

Haha skrattade jättemycket åt det där "gräva ner magen i sanden"- tipset:) Det var klockrent. Vilket partytrix!

2010-07-04 @ 20:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0