MOR

Idag har min kära mor varit här. Tanken var att vi skulle dra oss till Uppsala och besöka europakonferansen, men tyvär så har min lillkille varit riktigt ordentligt sjuk (igen) så vi har helt enkelt fåt stanna i Märsta (40 graders feber och blåsor i hela munnen). Men då fick mamma komma till oss istället.


(Bara så ni vet så har jag världens bästa mamma och vackraste!)

Hjalmar kände igen henne från första stund (nu va det ju inte så länge sedan som vi var där nere och hälsade på) och han njöt verkligen av att få stå i mormors centrum en liten stund.

Men så när mamma var här så gick min slemmis så nu idag har jag börjat förstå att jag faktist ska föda snart=/. För mamma så satte det igen med att slemmis gick. Å hennes andra barn (min storebror Emil) föddes två veckor innan. Desutom så väger jag nu exakt like mycket nu som hon gjorde när hon födde Emil och idag så är det exakt två veckor kvar till beräknat förlossningsdatum. så skulle det inte vara kul om det fick bli likadant för mig? Jag skulle iallafall tycka det.

Jag tror att jag hoppas på det med för nu ikväll kom jag på alla saker som jag var tvungen att få gjort innan förlossningen.
Som att:
-Fixa fransk manikyr på fingernaglarna (det absolut viktigaste)
-Måla tånaglarna
-Raka benen
-Sätta kamerna på laddning
-Tömma minneskorten till kamera så att jag får plats med MASSA bilder.

Men ne jag kanske får vänta ett tag till så jag får nog upprepa samma procedur någon annan dag igen=(


Så här såg det ut när Hjalle föddes. (SMÄRTA!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0