Slutet är här

Håller på att plocka med det sista här hemma för att snart bege mig in till förlossningen. Dom hade mycket att göra idag så jag fick inte tid förren 14.00=( Men det betydde mer sömn till mig. Kan ju vara bra att vara utvilad när man nu ska föda.

Passade på att gå på en sista bio. Alltså bio två dagar i rad (lugn vi hade lite presentkort att utnyttja så vi har inte använt oss av matpengarna för denna månaden). Första kvällen fick Algot välja, inte alls min typ av film krånglig och invecklad (Inception). Gjorde även tabben att köpa en stor popcorn och en stor dricka, halva filmen led jag mig igenom eftersom min blåsa är rätt så liten just nu (men i toakön så träffar jag ju självaste Carola, så det var vell ett litet plåster på såren).

Men andra kvällen var det min tur. En film jag redan har sett men som är så bra att den är värd att se igen (denna gången lärde jag mig av mina misstag och köpte en liten popcorn och en liten dricka). Men om du har missat att se dessa filmer så är det några som jag starkt kan rekomendera. Jag menar självklart fjortisfilmerna Twilight (den tredje filmen är det som nu går på bio). Haha sådana filmer ska man egentligen se på bio omringad av massa fjortisar som fnittrar och ååååååhar sig hela filmen, det är nästan roligare än själva filmen=).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0