Kungsholmen

Mmm sommar värmen är tillbaka, saknar den alltid när den lyser med sin fråvaro. Har ju jobbat natt i helgen så jag har ju tyvär varit tvungen att sova bort lite av solskenet.

Nu drar det verkligen ihop sig, nu till veckan så är det äntligen dags för HARVET CRY! Så nu i helgen så har det varit lite förberedelser att fixa, hade träff inför Harvets Cry i våra vackra lokaler på Kungsholmen. Eftersom det var så vackert väder så åkte vi in lite innan träffen och njöt utav Kungsholmen som badade i sol!(mmmmmm)



Idag så va det dags för möte igen(Tjihooo). Eftersom lokalerna inte är i ordningen än så träffas vi olika resturanger inne i stan, längtar efter dessa träffar hela veckorna go härlig Jesucentrerad gemenskap och gooo mat (kan det bli bättre?).


Kommentarer
Postat av: Eva

Han växer nog i brillorna så småningom =)

2009-05-18 @ 08:48:18
URL: http://evokenivo.blogg.se/
Postat av: mormor

Men, du får inte gömma Hjalmar eller visa baksidan. Jag vill SE honom. Blir aldrig mätt på det.



Guds välsignelse får jag önska nu till helgen när det drar igår. Önskar verkligen att det ska bli bäst.



Kram!

2009-05-18 @ 10:59:01
Postat av: Farmor

Finns en tjej i mitt hus som verkligen ser fram i mot helgen och att få komma upp till er och Havert Cry..och hon är dessutom inte sen att påpeka att hon och inte jag även får umgås med den lilla söta goa cola killen i solbrillor.... Farmor längtar!!

2009-05-19 @ 09:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0