Kattisen

Idag så har det varit ännu mera SOOOOOOL och det gör mig så glad i hjärtat! Inte nog med att det har varit soligt idag jag och Hjalle har varit och hälsat på en alldeles liten och färsk kattunge. Det är Hamrenarnas katt Pärlan som födde en liten katt i Torsdags. Å när vi endå va där så passade vi på att spendera några timmar med Hanna också;). Satt i solen och åt melon kan det bli mycket bättre?







Tyvär så har Hjalle fått för sig att mobba Hanna genom att skrika så fort hon tar i honom, men skratta och jollra mot henne när han tittar på henne (får väll försöka uppfostra mitt barn lite bättre i framtiden).





Kommentarer
Postat av: Em

Hjalle spöar ju missen i söthet med hästlängder!

2009-05-27 @ 12:25:44
URL: http://emilieanderas.blogg.se/
Postat av: Eva

Älskar katter. SÅ fin kissemiss!

2009-05-29 @ 11:56:08
URL: http://evokenivo.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Lina, vet du om att Linus inte läser din blogg? Det beror på att han inte kan se hela bloggposten när han prenumererar på bloggar (brukar också kallas för RSS eller RSS-flöde). Så logga in och gå till Alternativ/Options eller liknande i menyn och ändra alternativen för att läsa bloggen. Välj att feeds/rss ska visa fullständiga bloggposter och inte bara en sammanfattning. Om du inte lyckas hjälper jag dig gärna!

2009-06-07 @ 12:47:19
URL: http://www.anderas.com/privat
Postat av: Lina

OJ det därblev kompliserat, nu fattade jag nada. Om du har tid så får du jätte gärna hjälpa mig. jag kan skicka min inlogging till dig så kanske du kan göra det?

2009-06-07 @ 13:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0