Jobb

Jaha då va det gjort. Nu har jag precis jobbat mitt första pass sedan Hjalmar föddes. JObbar natt pass så Algot har fått ha Hjalmar för första gången på natten, vilket gick bättre än vad vi vågat hoppas på. Kändes konstigt att jobba eftersom jag var sjukskriven rätt länge när jag väntade Hjalmar så nu var det nästan ett år sedan jag jobbade senast, men också det gick bättre än förväntat. Kändes dock väldigt konstigt att byta blöja på en 1500g bebis när jag är van vid Hjalmars 10220g men det kändes en vad jag trodde att vara tillbaka på jobbet.
 
Mammas älskling.


Lite skillnad på blöjstorlek, till vänster är Hjalmars blöja
och till höger lite blöjor från jobbet.


Min arbetsplats.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vad skoj att det gick så bra!!!

2009-05-11 @ 16:24:44
Postat av: Eva

Va duktig du är Lina! Lycka till i fortsättningen.

2009-05-11 @ 16:37:48
URL: http://evokenivo.blogg.se/
Postat av: Lilo

....och mormors älskling.

2009-05-11 @ 18:15:47
Postat av: maria

Va stor han har blivit! Å så söt! jag tycker Eli är stor men han väger bara 8,6 kg...

Var välsignade i ert pionjärarbete förresten! Det behövs verkligen nya församlingar i sthlm. Kramar

2009-05-13 @ 09:30:16
URL: http://miamariacruz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0