Harvest Cry och Lovan (min hjälte!)

Ojojoj vilken fantastiskt underbar helg det har varit. I helgen har det nämligen varit Harvest Cry! Jag och Algot har sett fram emot denna helg väldigt länge men tre timmar innan första mötet skulle gå av stapeln så ringer de från Algots jobb, en av nattjobbarna hade fått ryggskott så Algot blev tvungen att jobba natt hela helgen.=(


Tur att Algots lillasyster lovan va här för hon fick hjälpa mig en del med Hjalmar under möterna när nu inte Algot fanns där. Va skulle jag gjort utan dig Lovan?


Min Lovis!

Detta året va det tredje året i rad som vi fick äran att gratta lovan på hennes födelsedag. 16 hela år fyllde hon under tiden hon var här.


Födelsedagsfirande!


16 åringen!


Hjalmar är uppe för att fira Lovan!

Men gott har det varit endå trots att helgen inte blev som vi hade tänkt. Gud har gjort så mycket fantastikst frälst männsikor, helat och döpt människor i sin helige ande(fantastikst). Vi (fam Israelsson) är bara så tacksama att vi får vara med i en sån här underbar församling.


Övning inför kvällsmöte


Lite "piffning" inför mötet.


Lunch möte med SOS church


Längtar redan till nästa år!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jaa harvest cry var verkligen jättebra!! Och det var en ren ära att kunna rycka in som lite baby sitter :)

Födelsedagsfirandet har blivit som en mysig liten tradition nu tycker jag haha! Syns till helgen!

2009-05-26 @ 20:37:34
Postat av: Farmor

Härligt bricka ni dukade upp för Lovisa ! Hon trivdes verkligen och hade de så gott på alla sätt hos er. Ni lär nog få beskök igen...

2009-05-27 @ 10:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0