Hej då Småland!

Så där ja! Nu har man alltså kommit tillbaka till Märsta igen, dags för att börja städa och tvätta igen.

Sista dagen i Småland spenderade jag i Jönköping hos Terra. Är alltid kul att komma dit och se hur Alina växer och prata lite strunt om mamma saker. Till min glädje så är ju Terra lyckligt kär och till min förvåning visade det sig att det vara min gamla klasskompis Johannes (haha frikyrko Sverige är ju mindre än vad man tror).
 













Men kul har jag haft denna vecka. Men som man säger borta bra men hemma BÄST!













Kommentarer
Postat av: Em

Herr Fag! Kul att se honom där! =)

2009-03-28 @ 15:24:04
URL: http://emilieanderas.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Nämen se Johannes! Jag blir nästan lite rörd, så kul att se honom, det var länge sen nu... Tänk, den gamla Råslättiden...

2009-03-29 @ 12:29:32
URL: http://www.anderas.com/privat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0