Sveriges nationaldag!

Tänka sig idag är det Sveriges nationaldag och jag har verkligen inte märkt någonting av det. Lite tråkigt det borde faktist firas lite men men.


Hurra för Sverige!

Stod idag och tittade ut genom mitt köksfönster där jag fick skåda en väldigt söt och fin händelse. Utanför mitt fönster så finns det några blomlådor med några stackars växter i, som aldrig får vara ifred. Det går någon helg sen ligger de utspridda över marken (riktigt trist tycker jag). Men så idag när växterna än en gång var uppryckta så gick det förbi en gammal dam med rullator spm förbarmade sig över dessa växter och tog sig tid för att plantera om dem. Fin fint sånt vill vi se mera av!


Min vardagshjälte!

Kommentarer
Postat av: Lilo

Du fortsätter väl i hennes anda nästa gång de ligger på gatan?

2009-06-08 @ 16:42:37
Postat av: Lina

Självklart!=)

2009-06-08 @ 21:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0