Midsommar

I vanliga fall så brukar jag inte bry mig så mycket om midsommar, har alltid tyckt att storhelgstillägg till lönen väger tyngre. Men i år så har jag ju varit ledig och oj va kul jag har haft.


                     


Är ju som sagt nere i Småland nu så jag passade på att umgås med gamla vänner. Annelie, Frans Ida och Anders tittade förbi mina föräldrars stuga på eftermiddagen. Den lilla familjen Anderås va här också, så det blev stor kalas.

     

Trots riktigt ruggigt väder så tog vi oss ut på sjön. När man väl sitter på sjön och fryser så kunde man ju lika gärna hoppa i badkläderna och ta sig en tur på vattenskidorna. Så jag Anders och Frans tog oss upp. Riktigt gött va det, första åket varje sommar är ju alltid speciellt.






Spelade SETLERS också (riktigt kul spel) och där domenerar man ju såklart. I natt så vann jag två vändor och nu kvällen efter så har jag vunnit två vändor över mamma och pappa (ibland så är man ju bara för bra).


Kommentarer
Postat av: michaela träffe

aha, hörde om denna afton! [läste på idas blogg]

låter mysigt värre! :)

2009-06-23 @ 21:39:06
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0