SEMESTER!

Hej hopp alla bloggläsare.
Om ni undrar varför jag inte uppdaterar lika ofta nu som förr så är det för att jag har SEMESTER! Mmm underbart ord bara smaka lite på det.

Sen senast har det hänt massor med familjen Israelsson. Algot började sin semaster med att åka ner till Småland där jag och Hjalmar hade väntat på honom i en vecka. Vi började veckan med att bo hemma hos svärmor och svärfar. Där har vi levt härligt lantliv föst kossor, skördat hö, träffat kompisar, fiskat och umgåts med härliga släktingar.








                        



Till helgen kom våra goa kompisar Billy och Hanna Hamrén ner. Så då förflyttade vi oss ut till Klackenäs där mina föräldrar bor. Där blev det verkligen fullt hus för min bror Linus och hela hans familj har flyttat dit en sväng innan de flyttar till Cypern i September. Så min kära mor fick alla sina barn barn under ett tak och oj va glad hon va för det(jag har en dunder mamma och en super pappa som satt barnvakt åt alla tre). Så mamma och pappa tog Hjalmar massor, så att jag och Algot fick ha lite kul med Billy och Hanna.












Nu har vi kommit tillbaka till Märsta en sväng för att snart åka vidare=). Å här i Märsta har jag redan hunnit med att både gå på stabsmöte med den kreativa staben och vara på grillfest med SOS church. Åh vad jag älskar livet=)


                                       




Kommentarer
Postat av: Farmor

WOW vilka härliga sköna bilder..riktig svensk sommar när den är som bäst..sol, härliga landskap, hö, kor, vind, vatten, och en massa härliga människor och helt underbart goa barn..kan inte bli annat än glad..

2009-07-05 @ 10:03:56
URL: http://lovisahj.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hjalmar är en riktig "sköning"...så söt...

2009-07-06 @ 10:12:26
URL: http://lovisahj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0