Han kan vända sig!

Idag har det hänt massor! I morse så vände Hjalmar sig från mage till rygg för första gången och hela dagen idag så har han rullat runt så fort jag har lagt ner honom på mage.


På väg runt!


Nu har jag lyckats ta mig runt och då blir nöjd!


I en veckas tid så har jag försökt ge Hjalmar smakportioner i form av potatismos, det kunde kanske ha gått bättre. Men idag så testade vi en ny smak, banangröt! Detta gillade han betydligt mycket bättre å var jag inte tillräkligt snabb in med nästa sked så blev han dunder sur på mig=).

Testade att sitta lite på golvet utan mitt stöd idag och några sekunder klarar han nu innan han välter åt sidan.


Lite framåtlut men sitter gör han iallafall!


TItta på pappa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina bilder!

2009-04-20 @ 21:27:09
Postat av: Lilo

Godingen med en lycklig mamma. Underbara bilder.

2009-04-20 @ 22:00:14
Postat av: Em

Vilka läskiga ögon. Snart kommer jag Hjalle! Då ska vi lära dig ordet äcklig!

2009-04-20 @ 23:18:14
URL: http://emilieanderas.blogg.se/
Postat av: Eva

Oj va han växer snabbt. Snart kommer han kuta runt i er lägenhet och riva i allt han ser =)

2009-04-21 @ 09:15:14
URL: http://evokenivo.blogg.se/
Postat av: Farmor

Nu händer det saker snabbt...Det går för fort..fast visst är det kul..SÅ söt och gooo

2009-04-21 @ 15:55:50
Postat av: Farmor

Nu händer det mycket på en gång vill jag lova..en så duktig söt å fin liten kille..

2009-04-21 @ 16:02:58
Postat av: Em

Det är väl inte så konstigt att han kan sitta. Hur skulle han kunna göra annat med så mkt dynor på magen som håller honom uppe...?!

2009-04-21 @ 22:16:13
URL: http://emilieanderas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0