Nerflyttade men inte inflyttade

Sådär ja då va vi på plats i Småland då, eller närmare bestämt Vrigstad. Men vi får inte tillgång till vår nya lägenhet förren 1:a december, så under tiden vi väntar på att få komma in i den så är jag typ inneboende hoss mina svärföräldrar. På gaveln av deras hus har dom en super charmig liten lägenhet som jag jusst nu bara är förälskade i. Hade den inte varit så liten så hade jag kunnat tänka mig att bo kvar här.

Men välkommen in på en liten rundvandring.


Välkommna in i värmen.

Kommer ni hit så blir ni välkommnade av en tokison!

Åt höger när man kommer in så har ni vårat lilla vardagsrum. (Det var i detta rum som jag och Algot första gången höll handen, men då hade familjen Hjalmarson detta rum som ett "häng" rum med TV).

Innanför vardagsrummet ligger köket!

Om du stället går åt vänster när du kommer in (går du rakt fram så hamnar du på toaletten och den ska jag visa dig om du kommer hit på riktigt) så hamnar du i barnens rum. Dom har nu börjat dela och klara det galant!

Därinnanför ligger "the master bedroom"!

Här myser jag men mina godingar.

Här ligger jag även och tittar på det fina albumet som är fullporoppat med: minnen, kärlek och bilder som vi fick av några av våra vänne innan vi flyttade. Saknar er massor, kom snart och hälsa på oss.

Varmt Välkommna!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vilken mysig liten lägenhet och vad skönt att ni redan kommit i ordning så bra! Där har ni ju det hur bra som helst fram till den 1 dec! Vad kul att albumet fick vara med oxå :-) Saknar er redan massor! Det skulle vara så kul att komma ner snart men innan dess så ses vi på Ullared den 27e ;-) Kramar till er! Pussa småpojkarna från mig!

2010-11-04 @ 08:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0