Min födelsedag!

Jag har haft en helt underbar födelsedag. Började bra med smycken som jag hade önskat mig.

Sen begav sig hela familjen Israelsson till äventyrsbadet i Upplandsväsby. Nyrenoverat och super fint, lite litet men vad gör det om man ska bada med en 16 månaders? Inte så mycket klor utan härligt saltat vatten istället. Men man måste verkligen hålla ögonen på Hjalle för släpper man honom med blicken så springer han rakt ner i vattnet tills han har vatten över huvudet. Idag så var det även premier för simkuddarna och då fick inte mamma och pappa hålla i nånting för då kunde man själv. Å efter några kallsupar så visst kunde han själv.

Men dagen var ju inte slut där utan jag stack iväg till UpplandsBro för att köpa mig en filmkamera som jag har önskat mig länge (fick en hel del pengar av massa olika människor TACK!!). En fin kamera blev lite och behändig precis som jag vill ha det. Tänkte att ni skull få se ett litet smakprov:

http://www.youtube.com/watch?v=mCZ6IXqmiLk&feature=player_embedded

(ursäkta om det hackar lite på youtube, kan inte riktigt räkna ut vad som är fel=(, men det kanske mina böder kan?)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

När Hjalmar säger Bu låter Evelin och Viktor som lejon för att skrämmas tillbaka lite :) Kul att födelsedagen blev så bra!

2010-03-20 @ 08:21:52
URL: http://www.anderas.com/privat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0