Min Far!

Igår så fick jag ett väldigt trevligt besök. Min kära pappa var här och grattade mig lite i förskott på min 23 årsdag. Underbart för Algot har varit bortrest i tre dagar (så långt som till Scandic Järva Krog) å då blir det ju lite ensamt om kvällarna men pappa kom och räddade mig från det. Nu va det inte så jätte länge sen som Hjalle träffade sin morfar så visst kom han ihåg honom. Han slängde sig det första han gjorde in i morfars famn å där satt han och njöt resten av kvällen.


Imorn så kommer det som jag längtar till varje år. Den gång varje år som jag får äta frukost på sängen (Myyyyysigt). Dock inte så smidigt längre med tanke på att man har en 16 månaders liten unge som kryper runt i sängen, men när det inte händer sådär jätte ofta så gäller det att njuta endå. Så nu ska jag gå och lägga huvudet på kudden och vara riktigt utvilad imorn. GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag då? =)

2010-03-18 @ 21:39:41
URL: http://www.liljelyck.se
Postat av: Magdalena

Måste bara säga att såna som du och jag som verkligen gillar frukost på sängen är värda det oftare än en gång om året.

2010-03-19 @ 14:01:58
URL: http://www.anderas.com/privat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0