En olycka på badhuset!

OJ oj wath a day. Idag så bestämde vi (Jag, Camilla och Kristin) oss för att dra till badhuset med våra små guldklimpar. Tyvär så va Kristin tvungen att stanna hemma med en inte allt för pigg Elise. Tänkte första strunta i det, Algot har varit lite magsjuk så man ville ju inte riskera något, men äh jag åkte ändå. En timma gick och Hjalle hade jätte kul (William också) simmar nämligen helt själv med sina simmkuddar nu och mamma får absolut inte hålla i honom. Så inte ont anande stt jag vid poolkanten och ser Hjalle springa upp och ner ur vattnet. Plötsligt springer Hjalle upp ur vattnet igen och vist jo där hände det, en liten olycka i byxan (eller stor). Tur för mig att han hann upp ur vattnet. Så var det slut på badhuset för den här gången, men vi kommer igen=).


Kommentarer
Postat av: Emilie

Det va ingen liten kille det där! =)

2010-03-24 @ 22:15:38
URL: http://www.liljelyck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0