Invandrare berikar Sverige!

Ikväll så har jag haft en supertrevlig kväll. Jag och Hjalmar skulle bara gå ut på en liten eftermiddagspromenad, men efter ett litet tag så va det för mycket spring i benen på min lille herre så vi stannade vid en liten lekpark så att han fick springa av sig. Genast så blir han vän med en liten kille på tre år som heter Mohammed. Började prata lite med mamman och strax blev jag bjuden på ett riktigt gott kafferep. Kvinnor från Libyen, Tunisien och Pakistan mm. Haha invandrare är så öppna å härliga! Så medans jag mumsade på chokladtårta med arabiskt te så fick jag massor med tips på hur man får igång förlossningen, hur man får en snabb förlossning och hur man föder lugna barn.  En super härlig kväll helt enkelt å jag står verkligen för att invandrare berikar Sverige! (mer invandrare åt folket!=))



Kommentarer
Postat av: Amro Albakry

ja bra vi knulla arshel på ala svennar!! jäavla horsvenne vad tror dom dom är jag ska cuttra ala svennar !!!!! / Amro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0