Drömmen om värme

Hade tänkt att jag och Hjalmar skule ta oss ut på en promenad idag. Men jag vaknar till beskedet att våran biltermometer visar på -27°c brrrrrrr. Ingen promenad i den kylan. Går in på min FB där jag har fått brev från min kära mor. Hon och pappa befinner sig på krysning i karibien. Är ju bara människa och kan inte hjälpa att jag blir lite avundsjuk. Vet att det är fint så här års och att man kan åka massa pulka oh skridskor mm. Men ändå så sitter jag har och längtar ihjäl mig efter sommaren. Så skönt att kunna gå ut utan att dra på sig massa utekläder och skor, bara kunna sätta Hjalle i vagnen och sätta in fötterna i ett par sandaler och bara gå.











Miss you sommar!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Förstår dej sååå väl...men om nu svärmor ska säga någor förståndig...-Om vi nu inte´hade någon vintern skulle vi nog inte längta efter eller uppskatta sommaren så...eller???...men vem skulle säga nej till en resa till solen nu???....INTE JAG!!!..Love the sun!!

2010-01-07 @ 08:22:33
Postat av: Emilie

Skådar jag en riktig tjockisHjalmar??

2010-01-07 @ 23:13:21
URL: http://www.liljelyck.se
Postat av: Eva

Kan inte annat än hålla med. En skridskotur och en skidtur först bara, sen kan sommaren få komma!

2010-01-12 @ 16:28:52
URL: http://evokenivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0