Äppeltjuven

Det känna som att den här uppdateringen inte är en dag för tidig.

Sitter hemma idag. Skulle jobbat i helgen och Hjalmar skulle umgås med moster i Uppsala, men det blev tyvär inställt. Jag hinner inte ens in till Solna förrens Emilie ringer och säger att Hjalle har kräks lite. Inte så jätte ovanligt att han gör det just nu så jag fortsätter lungt till jobbet. Väl där får jag flera samtal där moster säger att han har kräkts igen igen och igen. Jaha ja går iallafall upp till avdelnimge för att kika in läget. Lungt och många personal, jaha så då återstår det vell bara att hämta stackars Hjalle. Tur är att jag slapp kräkningarna, men han är tyvär fortfarande dålig i magen och feber. Men en tapperhetsmedalj till Liljelycks som fick tvätta lite uppsättningar med kläder, lakan och sofföverdraget. (Love You)



Men pigg är han endå. Märks nästan inte på honom att ha skulle vara sjuk, för rakartyg hittar han på endå=).
Idag så har jag faktist känt mig väldigt duktig för att jag har påbörjat en storstädning. Så jag har ju inte ögonen på Hjalmar hela tiden. Vilket han gärna tar till vara på. När mamma inte tittar hittar han hennes handväska och börjar rota i den, där hittar han ett stort fint rött äpple som han genast börjar mumsa i sig.=)



Han utvecklas mycket nu varje dag så går han mer och mer själv. Gå vagnen använder han flitigt och kan nu också vände med den.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha! Ljuvlig läsning! Jag har nog aldrig sett så mkt stavfel i en text! Skön unge du har dock. Tur han komme ri helgen så jag får ta igen tiden vi missade!!

2010-01-26 @ 22:19:52
URL: http://www.liljelyck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0