Advent

Jaha då va det första advent då (om du nu hade missat det). Fast mina adventsaker har nu varit uppe i en veckas tid, kände att jag inte riktigt hade tid i veckan och igår så skulle vi ju ha kalas. Men första ljuset väntade vi med tills idag iallafall ;). Kändes konstigt att tänka på att förra första advent så låg vi på BB med ett alldeles nyfött litet knyte.

Fick en liten fin överaskning igår. När jag låg i soffan och kände mig som mest urken efter kräksjukan så kom Mariam och Emanuel hit med jätte fina blommor. Man kan ju inte annat än att le lite när man ser blommorna.

Älskar er massor!*smack*

 

Imorn så fyller spralle ett år, phu på ett sätt känns detkonstigt att det gått så fort, fast på ett sätt så känns det som om han alltid har varit här hos oss.


Kommentarer
Postat av: Lilo

Grattis Hjalmar! Jag ääääääääääääääälskar dig. Grattis Lina och Algot. Ni är jätteduktiga.

2009-11-29 @ 22:03:53
Postat av: Emilie

Skönt att han skyler sig när du plockar fram kameran! Snygg e han iaf!

2009-11-29 @ 22:41:52
URL: http://www.liljelyck.se
Postat av: Eva

Jag om sett fram emot kalas. Så synd. Hoppas du mår bättre nu iaf. Vi får komma förbi en annan dag! Kram kram

2009-11-30 @ 09:49:43
URL: http://evokenivo.blogg.se/
Postat av: Lilo

Dessa ögon...jag är helt såld...

2009-11-30 @ 19:34:13
Postat av: Farmor

En så underbar liten 1-åring!!!!!!!

2009-12-01 @ 22:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0