Sömnkrypare

För er som inte vet vad en sömnkrypare är så ska jag förklara det för er. Det är en utsökt söt liten kille som inte kan ligga still när han sover utan bara ska krypa runt runt runt och snurra i sängen. Jag skriver ju självklart om min lille Hjalle. Jag och Algot har varit väldigt glada med att ha Hjalle i våran egen säng, bara för att det är mysigt. Men detta har vi nu fått sluta med. Ett flertal gånger när vi lagt honom och senare kommer in och ska lägga oss själva så hittar vi Hjalmar i alla möjliga roliga positioner och på helt andra ställen än där vi sövde honom.

Så nu i veckan hade vi lagt honom i spjälsängen när vi senare kom in i sovrummet så sitter Hjalle upp med täcket i knät och sover tungt. Så söt så man bara spricker inombords!



Kommentarer
Postat av: Emilie

Så söt å så gosig... Han ser dock lite vuxen ut... Kan så mkt ha hänt på en månad?

2009-12-20 @ 22:36:46
URL: http://www.liljelyck.se
Postat av: Farmor

Han är underbar...Love!!!

2009-12-23 @ 13:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0