Syster Yster ska gifta sig=)

Den här sommaren har jag bara massa kul som händer. Så det är derför det har varit rätt så tort på den här bloggen.
Just nu så siter jag nere i Småland hemma hos mina svärföräldrar. Det är ju så att min syster ska imorn gifta sig med sin Filip=) Tjihoooooo!

Ska bli jätte kul! Släkt och vänner kommer att vara där så morn ser vi verkligen fram emot.

Annars har det ju hänt massa skoj som jag inte har hunnit att skriva om. Men jag har varit på två bröllop! Linda och Thomas gifte sig för tre veckor sedan och Emma och Stefan för två veckor sedan (tror jag om jag har räkat rätt, är lite trött just nu sså den är möjligt att det inte riktigt stämmer=)) Sen har det ju varit möhippa för syster yster. Men alla mina fina bilder från det har jag hemma i Märsta, så jag får lägga upp en bilduppdatering senare.=)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Men kom igen!!!

2009-09-16 @ 08:18:41
URL: http://www.liljelyck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0