Hjalmar har varit mammaledig=)

Mmmm idag så har Hjalmar varit mammaledig. Detta betydde att Algot hade hand om Hjalmar för en dag medans jag själv gottade mig i en lyxbehandling på spa. Första gången jag va borta från Hjalmar längre än nån timma och det gick galant. Han är inte så mammig och älskar mjölkersättning, sen har han ju en duktig pappa också=)!





Åter till min lyxbehandling (bara för att göra er avundsjuka). Först fick man lite pedikyr så mina föter är mjukare och finare än de någonsin har varit. Fortsatte med att färga ögonfransarna, noppa ögonbrynen, få ansiktsbehandling och slutade med en härlig massage av ansiktet, axlarna och hårbotten. Allt detta sponsrades av min käre man Algot, all ära till honom!




MIn kära man!(Är han inte het!?)

Kommentarer
Postat av: Eva

Låter riktigt lyxigt! En high five för Algot!

2009-04-22 @ 09:50:39
URL: http://evokenivo.blogg.se/
Postat av: Anton

Det är så roligt att du börjat blogga, Lina. Kul att hålla lite koll på er i denna stressande värld. Fina bilder du tar!



Hoppas vi hörs snart... det 'är lite mycket nu, men ni kanske ska till Stefans 30års fest??

2009-04-22 @ 16:51:20
URL: http://broderanton.blogg.se/
Postat av: Lilo

uuuuuuuuuuuuu det bräns ju!

2009-04-22 @ 21:56:51
Postat av: Farmor

Så skönt för dej Lina ..och mysigt för Algot och Hjalmar att få va på tu man hand

2009-04-23 @ 06:48:05
Postat av: Ida

joo lite avis bli man allt.. men guu så skönt för dej! =)

2009-04-23 @ 11:18:25
URL: http://brownida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0