Ida och Anders

Å så i Lördags var det dags för min kära Ida att gifta sig med sin Anders. Åh vilket finnt bröllop det blev grät mig genom den fina vigslen och skrattade mig genom festen (det är vell så det ska vara). Ida och jag har varit klasskompisar i 10 år, vart jobbarkompisar på tre olika ställen och bästisar i massa år. Saknar dig Ida tack till er båda för i Lördags önskar er all lycka till.




Men så passade vi på att vara lite i Vrigstad nu när vi ändå skulle ner. Så lägenhet är fixad, Algot har troligtvis fått jobb och vi har fått lägenheten uthyrd och kommer flytta redan första November.


Och min "skogstokiga" mamma har nog slått rekord i svamp plockande denna höst och verkligen fyllt alla hennes frysar. Vänligt nog så fick vi massa svamp och ikväll när barnen sover ska jag avnjuta en höstig kantarellsoppa i soffan jämte mannen (mums).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0