Krypp å stå

Nu idagarna har det hänt grejer med Hjalle. Han blev bara helt plötsligt en riktigt stor kille.

Det började i Fredag, själv sitter jag soffan då Hjalmar kommer ålandes. Han reser sig själv upp nu (vilket han har gjort ett tag) men när han kommer upp på sina fötter så ger jag honom en stor applåd för prestationen. Han blir då så lycklig att han helt glömmer bort sig, släpper soffan och använder sina händer för att klappa med istället. Så där står han helt utan stöd för några sekunder. (Grattis min stora kille)

Min Hjalle-Spralle har ju bestämt sig för att åla är mycket mer bekvämt än att krypa. Men så idag på förmiddagen så tog han sina första små krypsteg. Två tre åt gången, men sen blir det alldeles för jobbigt och han är åter ner på mage för att åla. Har redan sett honom göra så några gånger idag=)




Kommentarer
Postat av: Farmor

Heja Hjalmar!!!!....Vilken duktig kille.....nu går det undan...KUL!!!!...

2009-11-27 @ 09:06:40
Postat av: Emilie

Skönaste posen!

2009-11-27 @ 11:15:36
URL: http://www.liljelyck.se
Postat av: Lilo

Gillar att han kör ikring med stekpannan i vagnen. Snacka om grabbagöra.

2009-11-27 @ 17:09:18
Postat av: Lovisa

Haha skönaste kortet nere till höger!!

2009-11-29 @ 17:00:59
Postat av: Lina

Ja det va faktis du som tog det i sommras=)

2009-11-29 @ 17:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0