Hipp Hipp Hurra på mig själv!

Oj vilken härlig födelsedag man har haft! Vaknar av att min syster och mor sjunger födelsedagssången tyst för att inte väcka Hjalmar, men för sent och när han får höra sång spricker hela ansiktet upp i världens vackraste leende. Efter detta somnar vi om och sover ända till TIO!!! Eftersom man är småbarnsförelder så får ni förstå att detta är väldigt sällsynt. Men när vi till slut har tagit oss upp är sängen så bär det av på en härlig vår prommenad, massa blommor har börjat skjuta upp och videung har börjat titta fram.   



 




På eftermiddagen drar jag, syrran och Filip till kosta outlett för att inhandla lita fräcka kläder.



 


Får ju passa på att tacka alla för fina presenter, sms och inlägg på facebook som jag har mottagit, TACK!

Men nu (lördag) så har min kära man tagit sig ner hela vägen till Småland från Stockholm, så en hel helg får vi njuta i sällskapet av familjen Hjalmarson (känner redan hur det doftar gått från köket och det vattnas i munnen på mig). Så nu har alltså en fantastisk vecka hos mina föräldrar tagit slut och både jag och Hjalmar har blivit riktigt bortskämda.






Vi blir ju rätt bortskämda här på biskopsbo också, redan idag så har min svärmor tagit med sig Hjalmar ut på en promenad så att jag kunde få koppla av i biskopsbos sollarium (man måste ju hålla uppe den fina solbrännan som man fick i Egypten). Lyssnade samtidigt nåra avsnitt från boken luftslottet som sprängdes, för er som inte läst dessa böcker av stig Larsson så gör det. Dessa böcker är några ut av de mest spännande böcker jag läst och jag ser fram emot att se män som hatar kvinnor på film, denna film har ju precis blivit bioaktuell.









Kommentarer
Postat av: Em

Nu börjar det bli lite långt mellan uppdateringarna! =)

2009-03-22 @ 22:52:39
URL: http://emilieanderas.blogg.se/
Postat av: Lilo

Men...kom igen då. Du tappar ju farten. Uppdatering tack. :-)

2009-03-25 @ 18:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0