Skivinspelning, bröllop och Småland!

Ojoj nu har jag haft att göra det senaste dagarna så bloggen har fått blivit lidande, men nu är jag här igen.

Nu har skivinspelningen till Missions SOS festivalskiva börjat och i fredags var jag med och körade lite. Grymt kul har aldrig varit med och gjort något liknande så spännande spännande. Eftersom Algot åkte hem till Småland lite tidigare än vad jag och Hjalmar gjorde så fick Hjalmar helt enkelt hänga med. Julia fick agera barnvakt och det gick galant, han va på strålande humör!


    


Efter skivinspelningen satte vi oss direkt i bilen och drog ner till Småland. Eftersom det va Fredags eftermiddag så va det sjukt mycket trafik och resan gick dunder segt. Men det fick de ju vara värt, alltid gott att komma hem till mor och svärmor för att bli lite ompysslade=) Men nu va det ju faktist bröllop vi va nera för den här gången och nu har ju Hjalmar blivit tillräckligt stor för att vara borta från mamma över en dag så han fick stanna hemma hos mormor över Lördagen. Min mamma och pappa firade 30årig bröllopsdag och istället för att ge dem frukost på sängen så fick de barnbarn på sängen och jag tror att det uppskattades mer=)

                                          

Men bröllop var vi på. Jätte fint vigsel i Västervik och härlig fest i Vimmerby. Men det bästa av allt en strålande vacker brud, det var nämligen min Kristin som gifte sig med sin Jonathan!




                               
(Måste ju bara få skryta lite med att visa att jag nu har gått ner alla mina 36 gravidkilon Tjihoo!)

Dagen efter åkte vi och hälsade på mina svärföräldrar i Vrigstad och njöt av gott sällskap och strålande sol. Fick träffa Algots en månaders färska syskonbarn för första gången (Amadeus) så mysigt! Esaias den äldreav Hjalmars kusiner va bara super gullig med, det första han gör när han får se att Hjalmar är på besök är att gå fram och ge honom en puss=)

             
             







Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack!!! för en verkligt rolig söndag här hemma...helt underbart att få ha er här och alla mina härliga barnbarn tiollsammans..Hjalmar är så jätte fin....längtar redan...

2009-06-02 @ 09:36:44
Postat av: Eva

Wow, Lina...supersnygg du va på bröllopet!

2009-06-02 @ 12:10:25
URL: http://evokenivo.blogg.se/
Postat av: Lilo

Så mycket spännande att titta på, men kommer ändå på mig med att solla ut bilderna med Hjalmar. Jag älskar att titta på honom. Dessa ögon...ohoO!

2009-06-03 @ 18:49:16
Postat av: Irena

Hej Lina! Oj vad du är snygg! Vad fin Hjalmar är. Hoppas ni har det underbart hela familjen :-) Kramar i massor.

2009-06-04 @ 14:50:06
URL: http://www.derki.se
Postat av: michaela träffe

Oj BRA JOBBAT att gå ner alla kilon!! :)

you look great!

2009-06-23 @ 21:43:35
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0