Hagaparken!

Sommar, sommar, sommar! Igår var det riktigt härligt sommarväder, som jag inte tror att nån har missat. Denna helg va Linus, Magda och deras barn uppe i Stockholm. Så hela Lördagen fick jag umgås med dem. Eftersom det va så fint väder så bestämde vi oss för att spendera dagen i Hagaparken. Emil och Eva kom också en sväng på eftermiddagen så en riktigt trevlig Anderås dag blev det, saknade bara Emilie och Fippen lite.



Här mellan Ekopalatset och Gustev den tredjes paviljong la vi ut våra filtar. Det vissade sig vara ett mycket trevligt ställe eftersom Eko palatset va ett populärt ställe att ta sina bröllopsfoton på, såg hela fyra bröllopspar under denna dag.


I närheten låg också Viktoria och Daniels blivande hem. Hade hoppats att Vitoria skulle vara där och bjuda in mig på en kopp te, men så blev det inte=(.


MIn lille pojk blir bara sötare för var dag!



Alla de tre kusinerna Bebbelin(Evelin för er som inte förstår bebis språk), Hjalmar och Viktor.


Emil lär viktor hur man killar Eva under fötterna(vilket resulterade i att Emils klocka gick sönder).




Min late bror Linus. Magda ber Linus att sätta på Evelin strumpbyxorna, han fixar detta på sitt eget lilla vis!

Algot hade också en rätt trevlig dag. Istället för att hänga med till Haga parken drog han iväg med Billy för att lära sig att flugfiska. Så på kvällen så fick jag njuta av en ungsbakad regnbågslax, jag som i vanliga fall inte brukar vara så glad i fisk tyckte faktiskt att denna var riktigt god. Såg också ännu en hockey match detta älskade hockey VM har nu börjat. (Tjihhooooooo)

Kommentarer
Postat av: Em

Lite... skanade du oss LITE????!!!!

2009-04-26 @ 15:27:19
URL: http://emilieanderas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0